Zmiana siedziby firmy – o czym pamiętać?

Choć dotychczasowe biuro firmy wydawało się bardzo dobre, ze względu na lokalizację, jak i wielkość pomieszczenia, często okazuje się, że wraz z rozwojem przedsiębiorstwa i zatrudnianiem nowych pracowników, dawne warunki przestają wystarczać. Okazuje się, że mamy za mało miejsca, aby zapewnić każdemu komfort wykonywania obowiązków służbowych. W takiej sytuacji zachodzi konieczność zmiany siedziby firmy.

Firma w nowym miejscu – przeprowadzka

przeprowadzkiPodczas poszukiwań nowego biura z pewnością największą uwagę będziemy zwracać na cenę za czynsz, jednak pamiętajmy, że nie to jest najważniejsze. Jeśli nasza firma podczas codziennej pracy ma kontakt z klientami, warto nadal nie zapominać o wyborze dobrej lokalizacji, aby zapewnić kontrahentom dobry dojazd do firmy. Nowoczesne biurowce w centrum miasta byłyby doskonałym wyborem. Gdy już znajdziemy miejsce, do którego chcemy się przenieść, nie powinniśmy spodziewać się spokoju. To właśnie teraz nadchodzi ten trudny moment, jakim jest przeprowadzka. Musimy zabrać całe wyposażenie – zazwyczaj jest to kilkanaście komputerów, krzeseł i biurek. Nie ma potrzeby zakupu nowych, jeżeli te nadal dobrze się sprawdzają i zapewniają pracownikom wydajną pracę. Aby wszystko przenieść w nowe miejsce, konieczne będzie skorzystanie z usług firmy zajmującej się transportem mebli.

przeprowadzkiJeśli chodzi o przeprowadzki – Gdańsk jest miastem, w których takie usługi znajdziemy na każdym kroku, dlatego nie mamy się czym martwić. A wręcz przeciwnie – tak szeroki wybór firm sprawia, że spokojnie możemy przejrzeć ich oferty i wybrać tę, która nam odpowiada cenowo. W ten sposób nie nadwerężymy swojego budżetu. Zwróćmy uwagę na to, czy dana firma posiada dobre zaplecze aut – jeżeli ma tylko jeden samochód do przeprowadzek, wówczas będzie musiała wykonać aż kilka kursów, co jest z pewnością dla nas marnowaniem czasu. Firma z większą flotą samochodową być może zgodzi się w tym samym czasie wysłać po nasze meble dwa czy trzy pojazdy. Dzięki temu w jeden dzień uda nam się przenieść całe wyposażenie w nowe miejsce i już od następnego dnia będziemy mogli zacząć pracę w nowym biurze na pełnych obrotach. Oczywiście jest jeszcze taka opcja, że po prostu rozkręcimy wszystkie biurka i wtedy być może zmieścimy się w jednym pojeździe.

Potem jednak zmarnujemy czas na ich ponowne skręcanie – lepiej chyba wnosić po prostu biurka w swojej „gotowej” postaci i nie przejmować się koniecznością wykonania dodatkowej pracy. Jak widać, mamy jednak wiele możliwości – warto zdecydować się na taką przeprowadzkę, która najlepiej spełnia nasze oczekiwania, a wówczas nie będziemy musieli martwić się zupełnie o nic.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *